Member details

Fenerbahce

Fenerbahce
Fenerbahce (1510)
Join

Sort by: -Old first- | New first

2 May, 02:38
wie moet in de club komen en wie moet er zeker uit?!

ik zelf ben servier, maar toch zeg ik dat Kezman weg moet! hij beloofde in het begin van het seizoen dat hij topscorer zou worden maar hij presteerd heel weinig!
2 May, 09:38
Ik ben altijd een grote voorstander geweest van Kezman. Als hij echter ook volgend seizoen voor irritaties en problemen binnen het elftal gaat zorgen dan mag hij zo vertrekken van mij.

We hebben in ieder geval behoefte aan een goede spits, een links half, reserve rechts back en als het kan een extra middenvelder (mocht Appiah niet terugkomen).
3 May, 00:41
Maldonado weg.
Kezman Weg.
Alex (mag) Weg.
(ik weet ook wel dat ik door dit haters ga krijgen.. maar als je goed naar fener kijkt.. speelt fener door die 3 echt gewoon met te weinig man op het veld :-s )

Appiah MOET BLIJVEN!

gelen gelsin.. als we er maar sterker van worden :-d
3 May, 01:41
Wat het elftal echt nodig heeft is een sterke/snelle spits. Bij 4-4-1-1! is dit verreist, vb Drogba).

Maldonado zei toen die aankwam: ik speel altijd simpel en altijd naar voren toe.
Wedstrijd gs-fb hebben we gezien dat de scheids de fluit in de mond heeft, w8 op een laaste aanval en wat doet mr. chileen speelt de bal naar achteren!!!
Weggggggggg
3 May, 13:00
Kezman en Maldonado kan ik begrijpen maar Alex niet echt. Wat moet hij nog meer doen om te kunnen blijven??? Maldonado heeft volgens mij tijd nodig het is niet makkelijk om vanuit Zuid Amerika ineens in Europa te voetballen. Enige bekende voorbeelden zijn Tevez, Forlan, Ortega.

Ps.
We hebben inderdaad een sterke spits nodig.
3 May, 13:40
de geld hebben we wel dus we kunnen wel grote namen aantrekken maar of zij het goed gaan doen bij ons is maar de vraag neem kezman als voorbeeld grote naam weinig gepresteerd ...jammer in nederland scoorde hij aan de lopende band blijkbaar is de nederlandse competitie best zwak ..want daarna heeft hij het nergends voormekaar gekregen om meer dan 10 doelpunten te maken :-( :-(
3 May, 14:57
Erol ter info Kezman staat momenteel op 11 doelpunten zonder een groot deel van de wedstrijden gespeeld te hebben ;-)
4 May, 16:32
Erol, ik ga de nederlandse competitie niet verdedigen

maar de psv van toen.. had echt alleen maar geweldige aanvallers.. (en ze speelden ook allemaal in dienst van Kezza!)

daarom presteerd die gast na zijn vertrek daar in Eindhoven gewoon helemaal niet meer.... (in het Servisch elftal klaart hij ook NIKS, dus wat verwacht je dan van zo'n speler.. als de rest van jouw ploeggenoten niet in jouw dienst speeld) (zelfs Ruud van Nistelrooy zou niet bij Fener kunnen spelen)

anyway,. een Drogba type speler heeft Fener nodig in dit systeem ;-)
Fysiek sterk, en kan zijn mannetje voorbij lopen met een dodelijk schot
7 May, 12:50
De spelers die weg moeten zijn:
-Maldonado (niet nodig, selcuk is stukken beter)
-Kezman (niet het type spits die wij nodig hebben, dit blijkt door de slechte prestaties)
-Appiah

De spelers die absoluut moeten blijven zijn:
-Lugano (Topteams zoals Juventus en AC Milan willen hem, een groot gemis als ie gaat)
-Aurelio
-Alex

zo kan je nog 3 buitenlanders kopen.

De spelers die gekocht moeten worden zijn:
-Een vervangende spits voor Kezman die fysiek sterk is, goed schot heeft, goed kan dribbelen en een mannetje kan passeren en goed kan koppen, kortom een spits die in het systeem past. Voorbeelden zijn:
*Vagner Love, Kanoute, Drogba(niet haalbaar)
-Een linksmid, maar die tegelijkertijd ook dient als aanvallende en verdedigende middenvelder zoals Iniesta
-Een 2e vervangende spits, zoals Fatih Tekke.

Opstelling ziet er dan als volgt uit:
Volkan
Gokhan G.
Lugano
Edu
R. Carlos
Aurelio
Selcuk
Iniesta
Alex
Deivid
Kanoute

Zo kan je europees ook succesvol worden (edu en lugano verdedigen goed europees).

ps: We zijn een geplaatst team voor de CL, dus we zullen 3e voorronde S. Luik,Dinamo Boekarest en teams in die richting loten. We moeten dus een ploeg hebben die sterk is europees, de kampioenschap komt wel met zo een brede selectie;-)
10 May, 14:33
barcelona heeft een hoop op transferlijst gezet ..een paar van die gasten kunnen wij goed gebruiken :-d :-d
14 May, 01:04
Appiah, selcuk, maldonado, bilgin, turaci, kezman, yasin, gurhan, kemal, deniz mogen weg

aanval: Vagner Love, Semih Senturk, Ilhan Parlak, (mss nog uit de eigen jeugd)

middenveld: ugur boral, kazim, aurelio, alex, deivid, Topuz, Tumer, en nog 3 middenvelders erbij

verdediging: G.Gonul, R.Carlos, vederson, Lugano, Edu Dracena, can, kerim, en nog 2 turkse ervaren verdedigers erbij

keeper: 1. Serdar, 2. demirel, 3. babacan
serdar is een topkeeper en kan nog beter worden als hij meer speelt, ik hoef geen hollywood keeper in de basis zoals demirel. Ik herken dezelde kwaliteiten van serdar ook in cassilas, cech en vd Sar
16 May, 21:29
Kulube yakin kaynaklardan duyduguma gore Vagner Love ile anlasmisiz.

Yonetim yakinda aciklar.
Ayrica Kaleci Serdar ile yollari ayirmisiz.
Ziconun gitme ihtimali yerine Scolarinin gelme ihtimali var.
16 May, 23:16
Vagner Love hoorde ik vandaag inderdaad ook op LigTv. Ik hoop dat het klopt neyse bekleyip gorucegiz.
17 May, 16:46
erim istersen sen teknik direktor ol, oyle bi konustun ki:-)
17 May, 18:34
selcuk inan buyuk bir olasilikla gelecek sezon bizde oyniyacak.
CSKA da oynayan Dudunun bize transfer olma ihtimali cok yuksek..
Maldonado yolcu.
Kemal Gaziantepe gidiyor.
yabanci siniri kalkarsa yabanci bir kaleci transferi gundemde.

Subject Started by  Replies   Last 
Iz
1 today, 13:51
R O M E O
8 today, 04:43
R O M E O
87 Tuesday, 22:26
Isa [egeli-64]
17 Saturday, 08:16
Eng!n afwezig t/m 21 aug
22 6 Aug, 23:24
Eng!n afwezig t/m 21 aug